about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Wednesday, June 16

today's morning.


slm.hei.gud morning!


this pic was taken when Rania in my bed. haha.
maaf. a lil'bit messy :X

Rania? kalau masuk bilik. mesti naik atas katil aku.
haha. nak jump la. nak tgk luar la. nak ape2 la.
haha. same la ngan anak2 buah yg lain.
tapi x pe ah. budak.. nak buat camne. comel je kot.
marah? geram je ah. ((:

haa. mase pic ni diambil oleh aku en, si Rania leh plak cakap "daddy". haha
sbb die nmpak DSLR kot. tu yg ingat daddy die.
hee. ddy die da balik abu dhabi dulu. esok, bru la Rania plak balik.
heh. rindu la nnti ));
xpe2. picture byk kot. tgk je ah.
hehe.


>.<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...