about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Saturday, September 4

raya card

weh weh weh.
jeles kot tgk sume dah mula send kad raye
ber-tag tag bagai kat facebook tuh.
saya pun nak jugak.(x nak kalah)
AHAHA.

last year,macam ni;


tahun ni plak. tuka pulak lah.
buat sesimple dan sekreatif yg saya boleh.
cehhh.
bajet kreatif je. ((:


these are few of kad raya yg saya buat.
act, bukan lah kad raya.
tapi lebih kurang macam kad raya jugak lah.
guna A4, magic colors and sepasang tangan yg kreatif! (ehem ehem)
(^^,)


ni kad yg pertama buat. ala ala percubaan gitu.
x de lah lawa mane pun.
lgpun search google je. ni kire copy and draw lah ni.
bukan copy paste! (:
hope u all suke.
yg penting.
ucapan dan maaf je kan. kan



yg this one pulak. kad yg kedua!
ahaha. x de keje nak buat kan.
imaginasi sendiri dan google (:
so ape lagi. lukis dan create jelah..
huhu agak lawa gak kan(riak kejap)
haha. ((:


last but not least,
saya just tambah kepada semua yg saya nak ucapkan selamat hari raya..




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...