about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Wednesday, December 15

matematik dan saya.

haha. apa kene mengene entry post ni dengan diri pemunya blog? haha.
matematik? auwww. 
sapa suka matematik? 
angkat kening! 

teheee.

erm. 
actually just nak share something yg terdetik di hati baru baru ni, 
rasa macam nak buat tutorial kat budak budak UPSR PMR & SPM tentang matematik.(dorang nak ke tgk tutorial kat blog aku neh?) 

sebagai contoh; cara macam mana nak selesai kan linear algebra yg basic basic tu. 
aha. 
kalau add math pun, 
insyaAllah boleh (kene study balik ni) haha. 
korang rasa macam mana? 
bagus ke idea yang terdetik kat hati pemunya blog ni ah? 
haha.

p/s: saya tak lah sehebat kawan kawan classmate saya yg 4flat. sy cuma ingin berkongsi pengetahuan dan apa yang saya tahu ttg matematik yg sebelum ni saya belajar utk menghadapi UPSR,PMR,SPM && PSPM(matrik).

C:


'You can't reach your goals without taking some long shots' 
Like it or Leave it ♥

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...