about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Tuesday, December 14

WHAT IF UR EX-GIRLFRIEND/EX-BOYFRIEND SAID THESE TO YOU?

WHAT IF UR EX-GIRLFRIEND/EX-BOYFRIEND SAID THESE TO YOU?

1. hi,how r ya?
errr.. alhamdulillah sihatt (baik gileee, C:)


2. hey!you wanna go to mall?
mall? why you wanna go to mall? kedai makan boleh x? saya lapar lahhh

3. i love you...
oh mann. me? how about ur mother? ur family?


4. do you want some cookies?
AHA! nak nak! i would like to choose on my own what cookies i want to.


5. can you take me a picture?
laaa.. my face got itchy if the flash shoot up my face lah. so, kalau nak amek gambo. sila ke mukabuku sy boleh? (err, aku approve kau ke?) 

6. help me in my homework!
do on ur own. (hw aku pun x siappp **sumpah die dlm hati)


7. here's my gift to you
wht's dat?


8. lets just be textmates?
sorry. i dont like to text. tehee.


9. do u want me to buy you an ipod?
ermmm. x nak lah. mp3 sy pun dah cukup. nnti sy de duit, sy belilah sendiri.


10. let's sit together in the bus.
sy x naik bas lah. sorry ek


11. hi baby....
**buat donno**


12. you still cute...
err **blurr


13. i still love you
**lari nyorok blakang tiang telepon


14. can i visit your house??
oh sure. dtg masa anak anak buah sy kawen ye.

15. do u love me?
no. i love ibu ayah. family. kawan kawan. but not u. srry C:

tag people :


1. anis ali
2. mirafiqa
3. fatin najihah hashim
4. nurussyahidah zaid
5. farahin (even kau dah buat,AHAHA)
6.ex saya!! (eh, aku penah couple ke?)


sorry FK, sbb lambat balas tag kau. actually, aku baru faham ape itu tag! AHAHA C:




'You can't reach your goals without taking some long shots
Like it or Leave it ♥

5 comments:

anakpakcikali said...

eceh..aliaa mnjawab dengan kesopanan dan kesusilaan..
kompem ex ko jth ati blk..haha...

Aliaa Jahaya said...

hoish.. mana ada ex! aahaha

farahinkamaruddin said...

aku sangat simpati!haha.pahal la x tanya awal2 bebbb..hakhakhakhakkk

farahinkamaruddin said...

btw,aku suke semot itam yg kau letak tuh.blog kau power.i loikeee..haha

Aliaa Jahaya said...

oh farahin. bukan x nak tanye. cume aku rasa bende tu maybe main main je kot. "nak tag tag pulaakk". tu yg x tanya uh. hehee. lepas ni, aku plak akan mengetag ngetag kau ye! emmm.

btw, thanx for the compliment! semut tuh aku minta kat mirafiqa(http://mirafiqa.blogspot.com/) lahh. haha.

p/s:blog kau pun power. wiwit!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...