about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Saturday, May 1

mesir oh mesir

alexander university??
hmm.
insyaAllah kalau ade rezeki sy akan belajar di sana.
tapi.. ntah la.
xde kekuatan nak belajar di luar negara,
sbb sy rse university di malaysia adalah yg SUPER terbaik.
org kata. hujan emas dinegeri org. hujan batu di negeri sendiri kan?
hmm.
mungkin rezeki saya di malaysia.
harap harap.
dapat lah keputusan yang baik dalam PSPM 2 ni.
nak sgt tgk ibu ayah gembira dengan keputusan itu.
hmm
dan yang paling penting, dapat melanjutkan pelajaran dlm bidang yg saya suka di university yg best best. tak kesah la university ape. kalau bleh bia la university yg best la. haha. ape maksud best tu? hmm bia saya dan Dia saja tahu.
hehe ((:


sampai disini ilham saya.
terimakasih ulat bulu.
pergi dulu..
salam..
>.<

2 comments:

mieza la said...

slagi course yg kte nk ade kat mesia,better study cni..hehe..itu my opinion la..hehe

.. said...

oh. ok mieza.
i pun rase mcm uh.
hehe
thnx bg opinion

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...