about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Saturday, May 1

pasar malam

bercerita pasal pasar malam.
pasar malam di tempat saya ni. kalau hari jumaat je.
ade 2 pasar. hmm. so. wajiblah bg saya pergi ke 2 2 pasar itu.
haha. wajib tau. bukan sunat bukan harus.

sebelum nak pergi pasar malam ni.
saya kollah si nur atikah muhammad ali ni.
tapi die masih di kolejnya di kajang.
alasan.sebab ade exam malan tu. aduih.
dengan sapo lak eden nak pogi ni?
haish. tup tup. teingat kat adik tira.
adik tira ni. adik kepada nuratikah muhammad ali,
jd nama die nur athirah muhammad ali la. ((:
so, kollah die suh die siap. pastu saya amik lah die dengan myVi.
peh. pergi ke pasar menaiki kereta??
memang lah. memang lah menempah maut. adoyai.
asal lah x tuka moto kat uma die tadi uh. ish ish. nyesal.
jangan araplah saya nak g pasar naik kete lagi.
punye lah susa nak cri parking. huh.
jauh gak la kene park. kne jalan tu yg x leh bla. hmm
exercise la gamak nye. hehe. kat pasar tu. macam macam ade.
MISI UTAMA ialah mencari TENGKORAK AYAM dan dan dan
JAGUNG BAKAQ. haha.
itu adalah menu wajib yang akan saya beli jika bertandang ke pasar malam. hehe.
buka ape. kat pasar malam je dapat mende ni. kat tempat lain ade? mcD
ade? ade ?? ade?? hm. x de en en en.
hahah. tu lah pasal jadi menu wajib. agaga.
weh weh.
td en.
saya jumpe tengorak lembu. haha.
terpk gak uh kalau die jd mcm tengkorak ayam uh??
bape lame ah die nak goreng en.
bape hengget la die nak jual.
tapi masalah nye.
ade ke org nak bli.. haha.
aliaa. aliaa x nak bli ke?? haha
mungkin bli sekali je kut. tgk sedap ke x. hehe.
lain lain acara yg saya sempat buat ialah usha usha anak tudung di sana.
awa lawa la jugak tapi x de yg lawa seperti minggu lepas la plak. adeh.
nyesal x bli mggu lepas. hmm. ha..
pas pas abeh jalan hampir sekilometer panjang nye pasar tu.
kami pusinglah balik means, kitorg jalan 2 kilometer lah en.
peh penat penat.
hehe.
lepas pegi pasar yg first ni. ku g pasar yg second lak.
da x de mase. so, adik tira je yg tolong bli kan.
bli laksa. laksa utara die sodap tau.
kat mane mane kodai x leh kaloh. hmm haha.
rm3 seunit. kalau kat kolej dulu rm2 je. peh jauh skali jarak nye.
haha padahal sengget je. hehe.
nak wat camne. kedekut punye pasal.

hm.

cenggitu la certa saya malam ni.
kalau ade tiga pasar. means, saya akan pergi ke 3 3 pasar tu ke ah?
hehe AKAN AKAN... ehhehe.

before BLAH.
ni ade satu santapan mate.
keadaan di pasar malam first.
ade bulan ((:
kalau nampak lah. hehe.
tu bukan lampu jalan au.






baiklah.
sampai disini saja.
terima kasih siput babi.
bacelah lagi..
>,<

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...