about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Friday, August 27

at last, hari paling gembira yang pertama sepanjang berada di UM!

tanggal 26.08.2010 jatuh hari khamis 16 Ramadhan 1431h.

hari yang paling best dan boleh dikata kan pertama kali gembira berada di UM. haha.
banyak bende berlaku pada hari ni. means. waktu pack lah kan. mmg ini yang saya ingin kan weh.
alhamdulillah. tercapai pada hari ini.
mule2 skali mmg terbaik lah kan. hari khamis ni mid-term calculus.
so, malam sebelum hari khamis tu, mcm biasa bila ade test. x tdo lah.
bukan x tdo. but stay up lah sampai pukul 3 4 pagi.
then bgn kul 6 lebih solat sume then tdo balik smpai kul 8 kot.
pastu dah siap2 nak gerak g fac pulak.
ade tutorial basic math ms.lim. ((:
best lah! walaupun mengantuk tahap cipan sbb x cukup tdo.
huhu. satu jam selepas itu. lebih kurang kul 10 camtu g lab math pulak.
biasalah kan budak math. ahaha. lepak lab math lah. x kan lab kimia pulak. kejadah nye?
huhu. lepak pun sume sbb nak siap kan asgnment MATLAB yang tebengkalai. ahaa.
then print sume.siap dlm kul 12. huuhu.
pukul 12 pulak de computing. dah x blaja MATLAB dah. skang blaja EXCEL pulak.
ahaha. interesting jugak lah. salu gune excel ke aku? x slalu kot. kalau org suh gune excel je.
aku g bantai gune words jugak. sebab? aku tak tahu guna excel lah.
maybe lepas dah blaja bende alah ni. aku akan gune excel je kot.
xkan pandang words dah.. ahaha (gila belagak aku)
hehe. pastu. aha!
ni yang PALING TERBAIK LAH,
aku skip kelas tutor computing kul 1-2pm.
huhu. sume sbb nak ready for test pukul 2-3pm nnti.
alhamdulillah. mmg aku baca dan hafal sikit2 lah calculus tuh.
kalau x. haram lah aku nak jawab dengan tenang.
hmm. mase test tu. alhamdulillah. boleh jawab.
tapi soklan Objective die bapak susah weh.
subjektif lagi senang tau x. haishhh.
hope sangat dapat maintain kan markah yg tinggi. kalau x.
kenelah berusaha di final nanti! GAMBATEE aliaa.! kau boleh!
ahaa. pastu gembang gembung gembang gembung.
telah pukul 4pm. aha.
waktu yang paling ditunggu2 tu...
nak g mid. o yeah.
memang sngat excited lah kan.
syida amek aku kat bus stop UM. hehe.
then pergilah mid tu....

bersambung...(penat type weh)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...