about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Friday, August 27

hati x tenteram

huhu. memang serius hati x tenteram beb.
ntah kenape.(padahal tahu kenapa) ahaa.
teringat pulak Edward Cullen cakap kat Bella Swan "your blood it's like a drug to me. it's like my own personal brand of heroin".. hahaha.
sbb fb lah kan. ape lagi.
kadang tepikir jugak. nanti mase dah keje, ade ke masa nak layan bende alah ni.
kalau dah ade anak, ade baby ke kan, xkan still layan sume ni. haiishhhhh.
tapi. ade je yg de baby n ade family layan facebook ni. x salah kot. cuma kene pandai bahagi masa lah kan aliaa.. pandai ke aku? n
ahhhhhh. tension 2 saat! >_<
nti suami akan ajar lah (hopefully,insyaAllah (: )
haha.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...