about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Tuesday, November 2

nasihat sahabat kepada sahabat


nasihat suatu ketika dahulu untuk aku dan kawan kawan drpd Siti Hawa Sazali,

""ingat satu je bila kite da buat keputusan nak menuntut ilmu; Allah...Allah dah bagi ganjaran pahala starting mulanya. kite dah pikul 1 tanggungjawab besar sebenarnya..bukan saja padaNYA, tp mak ayah juga, belajar lah kerana keredhaanNYA...dan yang paling penting, sanggup ke nak hampakan ibu ayah yg dah banyak berkorban? kalau bukan kite yang bantu mereka...sapa lagi? bila aku berkata...suare tu lebih dekat ngan telinga aku yang mndengar, dr telinga org maka nasihat tu dituju untuk diri aku sendiri...""

kepada Farahin Kamaruddin, Nurussyahidah Zaid ni lah anrata mandrem yg boleh kau guna kan untuk kasi rajin study.

YB YK imysm!!

p/s: anis, aku copy. thank you. (:

sebahagian YB YK (aku x lupa korang!)

2 comments:

hawa said...

i just want u to know
that words cannot imagine my love to u
its just 0.1/10000000000..
love u damnly

ALIAA JAHAYA said...

hehee. thnx HAWA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...