about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Thursday, December 16

Kontest Blog Terkemas

salam,



oh ya. ni adalah salah satu contest yg agak menarik minat aku untuk aku sertai buat pertama kali nya. haha. actually, tengah perasan yg blog aku ni kemas.. tu yg masuk contest ni. haha. erm x pe ah. kalau perasan pun x salah untuk sertai kan? aha.


blog aku sangat simple. sbb aku hanya guna template blogger je. actually, malas nak cari template yg lawo2. cukup lah dulu aku dah kasi semak blog ni dengan template yg dr mana aku dapat pun, aku dah x hingatt. kesian blog aku.. tu yg tebas balik semak semak tu sampailahh jadi se-simple gini. hoh. fyi korang, blog ni bru je renovate awal bulan 12 ritu. hehe. 


okayy!


nak cerita sikit tentang contest ni, contest ni dianjurkan oleh HANA. eh, mana aku kenal dia? erm actually, aku x kenal die pun, dan die pun x kenal aku. kitorang hanya sedara sesama islam. hopefully lepas aku masuk contest ni, leh lah kenal kenal sesama blogger,kan Hana? walaupun aku bukan lah seorang blogger yg tegar. tapi apa salah nye kan. aha. erm die lah blogger yg bertanggungjawab tentang contest ni sebab dia yang anjurkan kann. contest ni juga baru je mula pada hari ni(16.12.2010). haha. x sangka masa aku tengah 'blog-jogging', tetibe ternampak contest ni kat blog IR(blogger yg bru di follow) hehe. oh lupa! tarikh luput contest ni ialah pada 1 februari 2011. so, korang, apa lagi tunggu? mai lah join. C:


anyways, kalau sesiapa berminat nak masuk contest ni, korang boleh lah tgk terma dan syarat yg ditetapkan oleh penganjur.


TERMA DAN SYARAT SYARAT KONTEST


oh! 3 blogger yg saya nak tag:


homai homai. kawan kawan ku yg lain, jgnlah salah anggappp. korang punye blog pun kemas jugak! lawa lagi!! so, sebagai tambahan, aku nak tag jugak followers OlatoAloaa yg lain untuk masuk contest ni. cepat cepat. meh meh masuk eh? 




'You can't reach your goals without taking some long shots
Like it or Leave it ♥

2 comments:

farahinkamaruddin said...

alarrr...nih yg malas nih.hahaha

Aliaa Jahaya said...

ahaa. fk, apa yang kau malas???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...