about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Wednesday, December 22

memori sekolah rendah


nama sekolah rendah : Sekolah Kebangsaan Teluk Pulai
batch : UPSR 2003

gambar darjah 1 tiada
T__T
(kalau sesiapa ada gambar masa darjah 1,sila tag kat FB)
saya 1 Berlian!



gambar darjah 6 pun tiada
T__T
(kalau sesiapa ada gambar masa darjah 6,sila tag kat FB ye!)
saya 6 Intan. c:


photo 1 : tahun 1999, kelas 2 Delima
photo 2 : tahun 2000, kelas 3 Delima
 photo 3 : tahun 2001, kelas 4 Zamrud
photo 4 : tahun 2002, kelas 5 Nilam


ohmen. muka sangat busuk. budak hingusan lah katakan. nak buat macamane. begini lah saya di zaman sekolah rendah. anda pula bagaimana?


p/s: sila teka yg mana satu kah saya di setiap gambar diatas? haha!


:: saya masih x faham kenapa masa darjah 3 dan 4 saya duduk disebelah cikgu kelas. selalunye yg duduk sblah kanan cikgu ialah ketua, sebelah kiri cikgu pulak penolong kelas kan? emm *aku penah sandang jawatan tu ke masa skolah rendah??* ::



'You can't reach your goals without taking some long shots' 
Like it or Leave it ♥

2 comments:

sitihanisahali said...

sume2 pic ni aku tau ko yg mne..

Aliaa Jahaya said...

anissss.. maluuu la kalau kau tahhuuuu. busuk kan muke akuuu? AHAHA **lari menyorok blakang tiang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...