about me

My photo
kenapa OlatOalOaa? it's tongue-twister kan. actually, it pronounce as O-la-to-A-lo-ya. got it? why olato. its a worm, an elongated soft-bodied invertebrate animal which i named this blog as it. and why aloaa(aloya), is about my fav nick(commonly my fam call me as this nick) wiiwiittt. kan. okayy? now. live ur life! C:
life without a friend is death without a witness

Tuesday, November 30

cerita dalam music video





its really touch my heart. seriously! try to see it by urself.

actually its from korea kot. but mmg feel habis. x yah tgk movie pun leh nangis dan tangkap cintun gitu! hehe.
erm pada mulanya. aku x de ah suke sangat video macam ni kan. tapi! tu lah, penangan roomate(dah jadi ex skang) mmg sangat berkesan, dia(Siti Hawa Sazali) lah orang yang bertanggungjawab mengenal kan aku dengan video2 macam ni kat youtube.com. peh. mula2 cam x best. tapi bila tgk! tangkap leleh beb! try lah.

first video yang aku tgk ialah, TIMELESS. serious. lagu dan cerita ni mmg best gila. even aku x faham bahasa korea itu sendiri. tapi siap leh nangis kot bila tgk! huhu. 

erm selalu nye, kalau video yg macam ni, ade part 1 dan part 2 dengan lagu yang sama. x yah risau! lagu mmg best dan sesuai sangat ngan jalan cerita. tu yang leh meleleh je. hehe. 

TIMELESS



part 1

part 2


and this was the second video yg aku tgk. ni pun mmg mengusik perasaan, jiwa, dan minda! haha 


I WILL



part 1

part 2


last but not least, barisan pelakon yg belakon dlm 2 2 video di atas. (:

 Han Kyung

Lee Yeon Hee

Choi Shi Won

The two boys I just mentioned, they're in the group Super Junior.


1 comment:

anaeeim said...

Salam! Aliaa..it's me, Aizzat fasi from matrik banting. If u happen to come across this comment. Plz add me as your fb friend, i cant find you.
http://www.facebook.com/anaeeim
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...